Frukost och nackspärr

Har äntligen tagit mig ur sängen och tänkte nu äta frukost. Fil, flingor, hackade hasselnötter, frysta hallon och en clementin. 



Och jag har typ nackspärr. Kan nämligen inte vrida mitt huvud åt vänster..Trevligt. Det gjorde dock lite mindre ont om man hade halsduk på sig. *Thumbs up för det*


Ska dock pallra mig till skolan och hämta min mattebok sen. Har ju prov i början på nästa vecka. Och så tänker jag pallra mig till Täby centrum för att hämta ut ett paket som har kommit till mig :) Tacka världen för alvedon! Eller nej, tack till Bernard Brodie och Julius Axelrod för att de gjorde en tablett av ämnet som Alvedon innehåller. 

Tänkte göra knäck idag också ju, men mamma sa att det skulle bli för krångligt för mig då jag egentligen inte har en aning om hur min micro funkar och hur mycket värme mina bunkar tål. Synd.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback