Due date!

Kom precis hem från bion, fick skjuts av Emelies mamma. Tackar tackar :) 

Vi kollade på due date. (och hämtade ut våra biljetter till Harry Potter :D) Riktigt bra och rolig film faktiskt!! :D Helt klart värd att se! 

Det var lite roligt. Så springer han in i bildörren och jag typ ropar i hela biosalongen "det där skulle så kunna vara jag!" hahahahahaha. Typiskt mig ;)

Nu ska jag äta något och packa upp de två presenterna jag köpte idag. Farsdagspresent och mammas födelsedagspresent ;) Ska även klicka hem två julklappar så fort jag har ätit något. Känner mig lite stolt över att jag börja i tid i år! :D 

Man måste ju även älska att de börjar ha julkulor i alla butiker nu. Jag är ju galen i julkulor! Såg tre stycken idag som jag bara vill ha ha ha ha ha ha ha ha ha. Men jag stod emot. Bra jobbat Lina! 



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback