Det snöar och blåser ryska vindar ute.

Det där var nog något av det jobbigaste jag behövt göra. Men som Emili sa: Det känns skit just då. Och kanske i någon vecka. Men sen tänker man inte på det mer. 
Tänker lita på dig nu Emili. Hoppas på att jag känner mig mindre elak och allmänt dålig om någon vecka. 

Ikväll ska jag plugga. Skissa på min webbsida. På fredag är jag ledig. Då åker jag, Vanja och Emili till Arninge. Trevligt :) 

Sen på söndag morgon/förmiddag (allt före klockan tolv klassas som morgon i min värld.) så kommer Emili och Vanji panji hit så ska vi klä min julgran!! :D I can't wait! 

Och om Maria svarar och har tid så ska vi umgås på lördag. Detta kan bli en bra helg! 

Men nu, skissa!

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback