DET ÄR ROBIN HOOD JAG VILL HA!

Åhh!! Läste mitt förra blogginlägg ("A clue: No.") och insåg att jag vill titta på Robin Hood!! 
Det är vid sånna här tillfällen man blir överlycklig för att ens snälla föräldrar har sett till att man inte bara har säsong 1 (som jag faktiskt köpte själv) utan även säsong 2 och 3 av en av sina favorit tv-serier! :D TACK ännu en gång för det.

Ska skriva en dialog till svenskan (känner jag mig själv rätt kommer det inte ta alltför lång tid eftersom jag har en idé) och sen blir det Mr. Hood! Kvällen är ju fortfarande ung liksom för jag tänker skjuta på att gå och lägga mig. För jag är trött (klyftigt) på att drömma mardrömmar om att någon ringer och säger att min syster är döende i cancer och att mina föräldrar blev mördade när de var påväg till sjukhuset. Att jag sen blir kidnappad när jag ska försöka ta mig norrut och sen inser att min bror blivit torterad till döds. Ja, ni fattar. Sånt där roligt som alla vill drömma om varenda natt. (och som vi alla vet känns drömmar så extremt jobbigt verkliga när vi drömmer dem) Nej, då tittar jag hellre på Robin Hood och äter clementiner.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback