'Cause there's no saving us now. I'm just doing this to clear my name.

Dagen har spenderats med att tvätta, jag vet. Jag borde ha börjat tidigare. Har också löst väldigt mycket rubikskub som ni kanske förstod själva ;) 

Var på Svegskrogen med mamma och åt middag också. Trevligt :) 

Snart åker mamma på dans (pappa är och spelar) och kvällen ska spenderas med Anna :D Imorgon åker vi och hälsar på farfar och sen är det bara att se glad ut och sätta sig på bussen till Stockholm (yay, 8 trevliga timmar att se fram emot...jag tänker kolla på film på datorn. Så länge den samarbetar (läs: batteriet inte dör).) Ohh, en parentes i parentesen. Får man göra så? Hehe.

Nu ska jag fortsätta lyssna på McFly och kanske lägga i en ny tvättmaskin. 

Här kommer en bild på en ful fisk:


Kommentarer
Postat av: Vanja

Varför får du passa så bra i både gult och orange!? :O inte rättvist!!



Jag ligger och tittar på den där jävla tecknade Star Wars serien bara för att jag inte orkar leta reda på fjärrkontrollen, och nej, inte gå fram till tv:n heller... Serien är verkligen förjävligt dålig!! Det är tortyr!

2010-11-06 @ 19:11:00
URL: http://lillaajja.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback