Borde tvätta håret..

..men jag tror helt ärligt inte att jag orkar.

Bad hairday imorgon here I come. 

Klockan är inte ens 23.00 och jag kan knappt hålla ögonen öppna. Imorgon börjar vi 12.20 och i vanliga fall skulle jag ha varit vaken till typ 04.00 men jag orkar faktiskt inte det. Så nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig. Det är nog bra för min stackars kropp att få sova lite mer än typ 4 timmar någon gång ibland också. (säger ju alltid att jag ska skärpa mig, men lyckas aldrig..) 

Idag var italienskan riktigt rolig faktiskt. 
1. För att jag och Emelie faktiskt jobbade 3 sidor i boken och jag kände att jag till och med fattade.
2. För att jag svarade rätt på en fråga där någon som inte har läst italienska i mer än 2 - 3 månader borde ha svarat fel. Men inte jag inte :) Med tanke på att vi inte hade gått igenom det där med prepositioner borde jag ha svarat "a" men nej, jag svarade "ad" Hur nöjd kan man bli när läraren säger att det var riktigt bra? :D 

Men nej, sova. Nu. Buona notte. 

Såhär känner jag mig just nu:



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback