Bara för att jag inte har något bättre för mig.

Pappa lyssnar på dansband på högsta volym i köket. Volymkrig anyone? Fast han skulle äga min dator så det känns inte riktigt som att det är värt det. 

Det gick bra på konsum, gick dit. Pratade med Greger (chefen) lämnade mitt mobilnummer och sen gick jag på ICA och köpte tuggummi och nu sitter jag här. Har spenderat några timmar med att titta på McFly klipp med ett fungerande internet, Vanja och Emelie fattar vad jag menar ;) 

Ikväll blir det mys mys mys med mamma och pappa om jag inte redan har sagt det.. borde börja tvätta också. Ska nog göra det ikväll. 

Blöder näsblod gör jag också, tänker tacka Emelie för det också, för jag börjar alltid blöda näsblod när jag blir sjuk. Tack Emelie! ;)



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback