And our dreams will break the boundaries of our fears

Klockan är snart halv tio och jag har inte gjort något vettigt alls idag. Jag håller på att bli sjuk (tack Emelie :P) och pappa fixade en längre nätverkskabel. "it's golden now. Why would I slow down?" 
Ja, musik var det ju också. Glömde nästan. Det smälte in i texten naturligt.

Ungdomar som tror att de är lika djupa som typ Ghandi, men som egentligen är ungefär lika djupa som en vattenpöl. Eller vad säger ni Emelie och Vanja? 
Lägg till mig på listan. Men hoppa även i mig om det regnar, snälla. 

"Action!"
"Take two" 
"Cut! You keep messing that part up!" 


Han är snygg och jag vill se på Harry Potter. Det är alltid lika roligt med logik.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gör visst alla sjuka ):

Men det är nog för att jag är sjuk i huvudet...

2010-11-04 @ 23:38:10
URL: http://stjopid.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback