And I keep bleeding.

Imorgon är jag ledig. Måste plugga. Vill inte. Måste. Stänger in mig själv. 

Jag loggar ut från facebook chatten (jag loggar aldrig ut från facebook chatten) loggar ut från msn. Läser inte sms och stänger antagligen av min mobil snart. Jag kopplar bort mig själv från omvärlden. Behöver vara med mig själv. Behöver hitta det där felet, gör om, gör rätt. 

Lyssnar på de där spellistorna som inte är delade med omvärlden, de där lite privatare. De där som kommer in under huden på ett sånt där obehagligt nära hat älska sätt. De där som förstör, förtär och bara inte borde spelas egentligen. De där som läker.
Hakar upp mig på den där låten som har räddat mitt liv förut. Den där låten som gör sådär brutalt omänskligt ont.
Och klipper alla band till mänskligheten, tillfälligt.

Dear Tom Fletcher, Danny Jones, Dougie Poynter and Harry Judd. Heal me again. 


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback