I brist på annat att ägna min dyrbara tid till..



Dagens låt:
Starstruck - Sterling Knight och Almost everything - Wakey! Wakey!
Dagens dusch: Imorse runt typ halv åtta. 
Dagens frisyr: Blött hår första halvan av dagen, allmänt ofixat andra halvan. Nu: Lilla My style
Dagens klädsel: Jeansleggins, korta shorts, linne och klasströjan
Dagens humör: Bättre än medel (och det tackar jag min syster för. Jag hade panik över nationella när jag åkte till Piteå men Malin är bra på att lugna ner mej har jag märkt :D) 
Dagens händelse: Gjorde två nationella prov (muntligt i matte och läsförståelse i tyska)
Dagens planer: Sova.
Dagens drog: Som alltid - musik
Dagens tråkigaste: Att jag har sjukt jävla extremt ont i vaderna.
Dagens roligaste: Att nationella gick bra!!!
Dagens måste: Fortfarande sova
Dagens dricka: Oboy
Dagens köp: Festis och kakor i cafeterian.
Dagens namnsdag: Inte den blekaste.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan vad fantastiskt att jag skaffat mig en jävla inteblogg som jag numera kan länka till när jag kommenterar! Men ja, det är bara att skriva om du behöver lugnas ner. Jag finns för det mesta på msn sent på kvällarna.

2010-05-11 @ 00:24:13
URL: http://verkligeningenblogg.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback