Harry Potter och KANSKE lite kemi

Nu tänker jag spendera min kväll precis på exakt den här stolen. Jag tänker nämligen kolla på fjärde Harry Potter filmen som jag är så sjukt sugen på att se för det var säkert ett år sen jag såg den sist (Sorry dude, men det gills ju inte som att jag har haft Haraton utan dej om jag bara kollar på en av dem. Eller? ^o) Sorry anyways)
Tänkte pallra mej in till köket först och skära upp lite vattenmelon :D 

Och just, imorgon ska jag göra det nationella kemi provet. Tänkte kanske läsa lite i boken innan jag schlaggar senare och jag kanske kollar igenom studieuppgifterna också. Vi får se. (Om de inte snackar kemi i Harry Potter filmen då, för då behöver jag ju inte plugga. Haha, dreams)
När vi ändå är på Harry Potter spåret. Kolla på den här: 



Undra hur många gånger vi har citerat och skämtat om den där tjejer ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

ååh gillar den där videon asmkt jag ^^ xD

2010-05-12 @ 17:32:38
URL: http://fliziz.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback