Fredag

Klockan är nu typ 11 och vi degar i lägenheten, eller inte Malin för hon var tvungen att dra till skolan.
Tomas och Emil sitter och spelar tv-spel och jag sitter som ni kanske förstår själva vid datorn.
Skulle vilja kolla på film, kors i taket säger ni, jag som inte alls gillar att kolla på film, haha. Kanske gör det på datorn snart, vi får se.

Haha, nu kan vi ju mobba Marren lite också. Jag har cola Marren och det ligger Kina snacks bredvid mej och jag kan sova till 10 på en vardag. Och just, eftersom jag fick ett sms från Marren för typ 10 sekunder sen där det stod "Hata tyska -.-'<3" så lägger vi till, jag behöver inte ha tyska på mobbing listan ;)
Sorry dude <3

Kommentarer
Postat av: Marlene

Sluta reta mig!

2010-05-07 @ 16:19:15
URL: http://marlenebusk.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback