En kväll med Anna

Yo yo yo, what up? ;) 

Ikväll har jag varit med Anna (och nu ska du få ett helt eget inlägg bara för att xD Haha)
Vi käkade glass, drack cola, gick omkring och pratade. Riktigt kul att umgås med Anna ensam faktiskt med tanke på att vi nästan aldrig umgås ensamma längre <3
Lite bilder:

Vi hängde vid sandtjärn och kollade på den fina solnedgången ett tag. 




Vi är ju alltid så seriösa..

Efter sandtjärn så hamnade vi vid släng gungan på norra, gick runt sveg och sen vid gungorna på norra. Riktigt kul kväll <3

Nu: Harry Potter  (sorry Anna, men allt kan ju inte handla om dej ;) haha)


Kommentarer
Postat av: Anna

YES!! Som jag har längtat efter att få ett eget blogginlägg som bara handlar om mig :)

Förutom jävla Harry Potter som skulle komma och förstöra allt :(

Jag tror jag måste starta en grupp på facebook som heter: Alla vi som tycker att Harry Potter förstör. :D

Men iaf, jag tycker verkligen att vi borde umgås mer! För jag upptäckte just hur roligt det egentligen är <33

Jaja, tack för en mysig kväll, tjejen :P

Fast nästa gång ska inte jag betala med kort! Och vi ska inte köpa glass heller, så att den lilla insidenten med skylten kan upprepas ;)

2010-05-16 @ 00:41:17

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback