Vecka 9



Peter Pan

- Disney nostalgi!
Peter Pan är en av mina absoluta favoriter, tillsammans med typ, Lejonkungen, Hitta Nemo, Björnbröder, Oliver och gänget, Basil mus, Bernad och Bianca osv. (okej, jag älskar de flesta)

Jag skulle ju egentligen kunna tipsa om alla disney filmer samtidigt just nu (vilket jag egentligen gör) men om jag ska välja en så blir det Peter Pan (för att den är grym, och för att det är den enda jag har kollat på den här veckan) och har du inte sett den så måste den genast skrivas dit på din "filmer-jag-måste-se" lista! Marren, om du inte har sett den! You know what to do *Gubbe som säger, jag har en tvål och tvekar inte att använda den*

Filmen är en grymt bra disney film med viktiga poänger! Och säg vad ni vill, men tecknade Peter Pan är snygg!

Jag vet inte om det egentligen finns så mycket att skriva om den, alla disney filmer talar för sej själva, om ni frågar mej.

Betyg:
    


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback