Tjejkväll

Hej hej,

Nu är jag hemma efter tjejkvällen igår ;)

Först mötte jag upp Anna, Marren och Simone på knuten för middag och Marren är ju för rolig ibland.

Han som kom med pizzan: En Apollo utan skinka.
Jag: Men det är väl din Marren?
Marren: Nej.

Han går med pizzan. Vi kollar på Marren och säger att hon skulle väl ha en sån? Och då svarar hon.
"Nej, jag ska ha en margarita med ananas."
Pucko, det är samma sak ;) Haha. Så då fick jag ropa tillbaka han med pizzan.

Sen drog vi hem till Elin, var och hyrde filmer (The ugly truth och Fame) köpte massa godis, chips och läsk. Sen bäddade vi där vi skulle sova i Elins vardagsrum, vilket tog upp hela hennes vardagsrum, haha.

Och sen blev det sjukt mycket prat, skratt, godis, läsk, chips, film och med andra ord ;)

Det var sjukt roligt, och vi lyckades inte somna förns typ 05.00.

Någon gång under kvällen så säger Elin att det antagligen inte finns någon frukost med tanke på att de inte har varit hemma på en vecka.. men det fixade vi imorse :D Haha. Fast Baconen var ju typ grå-gröna så det blev inge bacon :(


Jag och Marren gör våfflor (Y)


Det kallar jag en ordentlig frukost ;)

  
Vi var väldigt flexibla med pålägg på mackorna (som vi hittade i frysen) och våfflorna.
Vi använde oss av: cola sås, choklad sås, glass, messmör och nutella. (Y) Funkade utmärkt!


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback