Östersund nästa, ja, efter några halstabletter

Yo, nu har jag slutat skolan för idag. Jag, mamma och pappa ska ju till Östersund för att kolla på brorsans vårkonsert. Så då tänkte vi att vi kunde åka lite tidigare, för då kan vi ju shoppa lite också ;) Om vi hittar något alltså.

Så nu är jag ledig resten av dagen. Ska sitta här en liten stund (på mammas jobb) sen åker vi hem och äter lunch med pappa innan vi åker iväg. Fram tills dess ska jag knarka halstabletter (och Marren du behöver inte påpeka att det kan ge laxerande effekt, för det är min grej att informera om sånt haha ;D)

Nu ska jag fortsätta med att försöka att inte dricka upp mammas coca cola som står mitt framför näsan på mej.

Ha en bra dag gott folk.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Tänkte faktiskt inte ens på det,haha :P

2010-03-29 @ 15:15:06
URL: http://marlenebusk.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback