Min dag

Vad har jag gjort idag då?

Jo, först sov jag ju bort i stort sett själva dagen. Sen åt vi middag, hyrde film (16 blocks) ska jag vara rälig så kom det en liten tår i slutet.. så typsikt mej.

Sen har jag fixat med mitt "Greklands hörn" som jag har tänkt göra länge. Jag var på kasst humör och kände att jag behövde bli lite gladare. Det är väl ungefär det jag har gjort idag.

Resultatet (ursäkta kvaliten på mina grymma mobilbilder, jag har inte orkat ladda min kamera):



Close-up:


Vykort på alla ställen vi var och tittade på, och mitten längst upp är Porto Heli (där vi bodde)
Och flygbiljetterna och en "On tour with STS" grej som man skulle ha på resväskan.


Några av mina absoluta favoritbilder från själva resan, alla fick inte plats..


Solfjädern som jag köpte, fotbolls flugsmällan som jag fick av våran ledare bara för att jag alltid kutade iväg coh gömde mej vid deras bord på frukosten/lunchen/middagen när det kom en geting och diplomet vi fick där det står i vilken svårighetsgrupp (heter det så?) man var, resultatet på slutprovet och resultatet allmänt.

Ni får tycka vad ni vill, man jag blev i alla fall nöjd ;)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback