Hade det här varit en film hade det så börjat regna nu

Det finns inte mycket att säga. Vissa stunder funkar det, andra inte. Oftast inte ens lite.
Sveg is bringing me down, end of story.

Man får så dålig energi av att bo här och hur jag har överlevt i 16 år, det vet jag helt ärligt inte.
Men åtta och en halv vecka till, det klarar jag.

Vill ni veta det sjuka? Jag känner mej inte ens uttråkad, irriterad, ledsen, frustrerad eller meningslös. Det är bara tomt. Jag är tom. Och det känns som om jag inte ens är en del av den här världen längre. Sveg är inte platsen som gud glömde, Sveg är platsen han aldrig skapade. (och nej jag är inte religiös, jag är agnostiker)

Och ovanpå all den här tomheten så förlorade Spanien matchen mot Schweiz också..great -.-'

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback