Spanien Spanien, VÄRLDENS BÄSTA SPANIEN!

Har någon missat att Spanien vann fotbolls VM? Att det var första gången någonsin i världshistorien som Spanien tar sej förbi semifinal i ett fotbolls VM? Det tror jag inte.
Så bara för att jag kan och för att det nu dessutom är bevisat så måste jag skriva det: VÄRLDENS BÄSTA SPANIEN! 

Lite bilder fran min och Marrens fotbollskväll:


Laddad men nervös!
Observera tröjan också ;) Ni skulle sett Marrens min när hon insåg att jag hade en orange tröja på mej, men det fixade vi ju lätt som en plätt ;) (jag blev också förskräckt när jag insåg att jag omedvetet satt där med Hollands färg)

Glädje skålen när Andres Iniesta gjorde 1 - 0 till Spanien och avgjorde matchen i förlängning. Det behövde vi verkligen. Jag och Marren typ låg på bordet och höll för ögonen i stort sett hela andra halvlek och  förlängningen så när målet äntligen kom så skrek vi nog liiiiite för högt ;) Hehe..
Den bilden önskar jag att jag hade knäppt själv, men tyvärr.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback