Vecka 3

Avatar

- Helt klart. Såg den på bio nu ikväll (jag vet att jag är lite efter men så är det om man inte bor i en stad)
När jag såg trailern första gången så trodde jag inte att jag skulle tycka om den alls. Men så fel jag hade!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om den för oavsett vad jag skriver så kommer det inte att göra den rättvisa. Ni måste helt enkelt se den! Och helst på bio, för jag och Elin kom fram till att den inte kommer vara lika bra om man ser den hemma. Det är som 2012, det funkar liksom inte på en vanlig tv.

Den var i alla fall sjukt bra, visst var den lite förutsägbar, men jag gillar ju sånt ;) Och jag grät till och med där en gång, vilket brukar vara ett bra tecken (Y)

Som sagt vet jag inte vad jag ska skriva men ni måste helt enkelt se den här filmen!

Betyg:
    


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback