TRÅK VÄDER!!!

Nu börjar jag att ledsna på det här, okej okej, nu har det varit kallt. GE MEJ VÄRME!

Idag är det 28 minus ute -.-'
Jag tänker inte gå ut, glöm det.

Så istället eldar jag, kollar på film, dricker varm oboy och kurar ihop mej i mitt täcke.

Lite bilder från igår;


Det är kallt här, det gäller att ha, mössa, vantar, halsduk, tjock jacka och långkallingar på sej om man ska överleva att gå en kilometer. Men vi hann ju hem till skidskyttet ;)
Jag säger då det, Ole-Einar Björndalen = Kungen av skidskytte!


Såhär umgås man om det är kallt ute. Den ena spelar synth..


..den andra halvsover.


Vi bytte plats sen ;)


Nej, nu blir det damernas sprint (skidskytte) på ettan.

Ha det bäst.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback