Sammanfattning filmhelg med Marren.

Yo,

tänkte köra en sammanfattning av helgen här nu snabbt innan jag lägger mej (eller kollar på en film)

Vad har vi gjort då?

På Fredagen så kollade vi först på A walk to remember, sen blev det Let's dance, det sög ju att han som verkligen gjorde att vi höll på att dö av skratt i soffan åkte ut :(
Sen blev det en Star wars film och raka vägen i säng.

På Lördagen ställde vi klockan på 09.30 (vi hade ju lite film tittande framför oss)
Vi kom ur sängen 10.30 någon gång. Då blev det frukost framför tv:n och andra Star wars filmen. Sen kollade vi på tredje star wars filmen. Efter det kände vi att det var dags för en Star wars paus och även middag.
Vi gjorde Tacos som vi åt framför tv:n samtidigt som vi kollade på Raise your voice. Efter det blev det de resternade tre star wars filmerna och sen försökte Marren få mej att titta på P.S I love you men klockan var nästan 05.00 och jag kände att ögonen började svika mej (jag somnade till och med i tio minuter under sista Star wars filmen) Så då gick vi och la oss.
Vi ställde klockan på 09.30 för då kom vi fram till att vi kunde kolla på P.S I love you idag.

Vi ställde tio alarm totalt med typ 3 minuters mellanrum. Jag vet inte hur det gick till, men när vi vaknade så var klockan 13.00. Då blev det frukost framför tv:n och Brooke knows best weekend break på MTV. 
Runt 16.00 drog Marren hem. Och sen möttes vi klockan 18.00 på sveg för att dra till bion.
Vi avslutade filmhelgen med Avatar och jag måste säga att det har varit en riktigt kul helg!
Och vi har kollat på film i ca 21 timmar. Great (Y)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Haha, kanske lite mindre metall nästa gång ;) <3

2010-01-25 @ 01:59:39
URL: http://marlenebusk.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback