Hon är star-wars hjärntvättad!

Marren har gått och blivit galen, bara så ni vet ;)
Men jag total ägde henne ändå, hon ba:
Jag är en Jedi knight.
Och jag svarade snabbt:
Jag är en Jedi master!

Sug på den du Marren!

Var bara tvungen att kolla vad hon skrev i mobilbloggen för det fick jag inte veta ;) Där för sitter jag vid datorn nu, och påvägen hit höll jag på att kvävas (satte chipset i halsen) så såklart började jag dricka ut mitt cola glas för att få bort det. och Marren typ ropar:
Don't vaste the coke!

Kul att du bryr dej hörru ;)

Haha, nej nu är det sista filmen som gäller!

May the force be with you (jag kanske också är lite hjärntvättad)

Kommentarer
Postat av: Marlene

The Coke IS the force. Don't waste it. ;)

2010-01-24 @ 22:51:12
URL: http://marlenebusk.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback