Hemma igen.

Nu har jag sett New moon..igen. Och jag älskar verkligen slutet!

Säg vad ni vill om filmen, men jag tycker att den är bättre än twilight och jag tycker att den är bättre än boken. Så med det sagt!

Imorgon börjar skolan. Vilket är lite båda plus och minus.
Och att skolan börjar det är ju kul eftersom man får träffa alla igen, och börja med Crash efter ett uppehåll osv. Men samtidigt så har jag panik.. nationella prov, prov i allmänhet, slutbetyg, gymnasieval osv.

Men jag har köpt en kalender, nu ska det bli ordning på det här. Jag ska börja hålla koll. Och jag ska försöka komma i tid på morgnarna. Observera försöka.

Nu tänker jag tillbringa resten av mitt jullov (några timmar) med att göra en av de sakerna som jag tycker absolut bäst om. Jag ska byta om till mjukiskläder, vira in mej i mitt täcke och titta på film.



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback