Godmorgon!

Godmorgon gott folk!

Idag blev man nästan på bra humör när man kollade på termometern (alldeles nyss) antingen så är det 5.9 minus ute, eller 59. Men jag gissar på 5.9 för mina föräldrar gick nyss till Ica och de levde ju fortfarande när de kom hem ;)

Vad ska ni göra idag då?

Personligen så ska jag nog försöka jobba bort några av de här läxorna som ligger bredvid mej.. de ger mej ångest.
Sen blir det ju damernas storslalom åk 2 klockan 13.50. Nu får vi hoppas att Anja blir på pallen! Och efter det blir det ju skidskytte (som är ett måste se) klockan 15.10 (herrarnas masstart) och 17.10 (damernas masstart)! 

Just nu är det väl herrarnas störtlopp om jag inte är ute och cyklar. Men jag tror att jag ska plugga lite istället. Man måste prioritera :D  

Ha en bra dag vet jag. Det ska jag i alla fall ha!


Och så får vi hoppas på att det går lika bra idag som igår!
Fast det får ju mer än gärna bli norskt i form av Björndalen eller Svendsen i herrarnas masstart, jag vet jag vet, förädare, right? Haha ;)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback