Det kallas planering

Jag har faktiskt skrivit in allt viktigt som har sagts i min kalender än så länge.
Läxor, en kunskaps kontroll och två nationella prov. Alla elevråd för terminen är också inskrivna och alla mina nära och käras födelsedagar. Och såklart är säsongs starterna för Andra avenyn, One tree hill och The big bang theory också med!
Big bang theory började igår (i USA, alltså natten till idag Svensk tid) så nu har jag bestämt att om jag gör svenska läxan nu så får jag kolla på det sen. Jag skulle kunna göra svenskan imorgon, men jag har bestämt att jag ska sluta skjuta på allting. För jag kommer ändå att ha läxor så jag klarar mej imorgon.

Alltså, svenskan..sen the big bang theory.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback