Ångest,

Läste Beccas blogg och fick ångest.

Snart smälter snön, snart är det sommar. Snart finns det inte längre något Crash, något 9B.. snart är allt det där som man kan slut. Borta.

Jag vet att jag alltid pratar om hur mycket jag vill gå ut nian så att jag får flytta härifrån. Men just nu, i den här studen, så önskar jag inget annat än att få mer tid. Det kommer att gå för fort, jag vet det. Det känns som om vi nyss började nian, och det har redan gått ett halvår. På måndag börjar skolan, på måndag är det bara ett halvår kvar. Och jag hoppas verkligen inte att det halvåret kommer att gå lika fort som det förra. Men jag är rädd för att jag kommer att ha fel.

-, Och just nu, vet jag inte riktigt hur jag ska hantera detta.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback