10 cm på en kväll

Ikväll har man växt minst 10 cm i längden. Sug på den ni ;)

Mamma och pappa har varit i stan idag och då köpte de skorna som jag ville ha! Jag trodde verkligen inte att de skulle köpa dem till mej! Men vi älskar ju alla mellandagsrea (är det fortfarande det??)

Sen hade de köpt en tröja och två nya sporttoppar till mej. (Y)
Me like!

Nu har jag precis gjort klart so:n så nu tänkte jag fika lite och kanske kolla på någon film.

De är snyggare i verkligheten :D


P.S Förlåt för dålig uppdatering, jag ska skärpa mej. D.S


Kommentarer
Postat av: Lisa

åh gud jag trodde du hade väx 10 cm på riktigt xD

Jag älskar de där skorna :O Ge mig!!

2010-01-28 @ 17:14:06
URL: http://fliziz.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback