ögoninflammation

Nu är vi hemma från sjukhuset. Jag har tydligen kraftig ögoninflammation. Som dessutom håller på att sprida sej ner mot typ kinden..


Så när vi kom hem från sveg så hade vi med oss coca cola, kexchoklad, marabou, ostbågar, någon salva som jag ska ha i ögat tre gånger om dagen, penecillin som jag ska ta två gånger om dagen och en pirat lapp som jag ska ha på ögat för att det inte ska bli så jobbigt att titta (och får jag säga det själv så blev det jobbigare för nu ser jag knappt vad det står på datorn, allt flyter ihop..)


Sen försökte mamma få bilden att se lite bättre ut ;)


Kiera Knightley vill inte ställa upp på en fjärde pirates film, jag är på!!


Sen åkte vi och hämtade ut min mobil som har varit på lagning! Och den har tydligen saknat mej.. haha

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback