Min kväll

Såhär har jag, My och Simone tillbringat kvällen:


Vi har kommit fram till att Harry Potter spelet är precis lika roligt och läskigt som när vi gick i fyran. Hur fan kan det vara från 3 år! Vi håller på att få hjärtinfarkter varje gång golvet ramlar ner (trots att vi redan vet att det kommer att göra det) eller när vi var vid Aragog och det kom massa spindlar. Nej, det är inte hälsosamt.

Jag hade egentligen tänkt spendera kvällen med Titanic och väldigt mycket tårar. För jag är på dåligt humör, mentalt, och har varit det hela dagen. Så då kände jag verkligen för en riktigt bra gråt film. Men nu blev det inte så.
Istället kollar jag på lite mer paradise hotel och pluggar lite smått. Ska lägga mej tidigt också, imorgon får jag inte komma försent. För klockan 08.30 så har vi nationellt prov i svenska, läsförståelse. Viktigt att jag kommer i tid alltså!

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback