Melodifestivalen..

..blir verkligen bara sämre och sämre!
Jag menar det, det enda som är bra är att Måns är snygg ;)
Jag och Marren kom i alla fall fram till att alla verkligen påminde om någon annan.. lyckat.


- Allmänt pojkband! Och inte alls schlager! Dessutom, vad har han gjort med håret!


- Det verkade inte riktigt som om hon kunde bestämma sej om hon ville vara som Lady gaga eller Beyoncé


- Det finns bara en Shakira.


- Det enda vi hittade var att han inte hade några skor, som Amanda Jenssen alltså. Vi satt hela låten och väntade på det där trumfillet som borde ha kommit, men inte det inte. Fast de var ju helt klart coolast.


- Det enda som saknades var masken och det hade varit "wanna be phantom of the opera" all the way!


- I tidningarna stod det att hon härmade Sanna Nielsen, jag vet inte jag, men hon såg då i alla fall mer ut som Malin Åkerman.


- Det finns bara och kommer alltid bara att finnas en Eminem. Och ja vi fattar, du är singel.


- Vi sitter och ska komma på något när Tomas kommer in och det första han säger är, BWO! Ja, han hade nog rätt. Någon sorts blandning mellan BWO och Elton John, och kul att han spelade på exakt samma tangenter på pianot hela tiden (jag vet att det är singback, men de kan väl i alla fall försöka få det att se verkligt ut)

Okej, nu ska jag sluta hacka på folk. Jag hade ju knappast kunnat göra det bättre själv ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback