Home sweet home

Kom precis hem från spelning och tandläkaren och Östersund och hela biten.

Jag ville ju verkligen inte åka till tandläkaren idag men det känns nu att det var värt det för nu har de tagit bort tandställningen i överkäken, och gissa om jag belv chockad?
Tandläkaren: Ja men då tar vi bort den här nu då.
Jag: Vänta, va? Seriöst!? Idag?
Tandläkaren: Ja? Och så tar vi bort den andra nästa vecka.
Och sen kunde jag inte svara mer.

Så nu sitter man här och känner sej konstig, jag har inte kunnat dra tungan över en slät yta på två år nu. Dock har jag någon sån där plast grej i gommen nu.. Den ska jag ha natt och dag i 10 dagar och sen när jag sover i typ 2 år.
Kul att den gör att jag knappt kan prata normalt och vi har massa muntliga redovisningar inom de 10 dagarna.. :(

Aja, nu ska jag kolla på Andra avenyn.

Ha det bra

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback