god natt

Min mobil fungerar!
Jag och pappa var till Ring upp idag och skulle skicka den på lagning (min volym knapp och minneskort luckan har ju dampat i typ 2 månader nu) men då sa hon i kassan att "oj, här har det visst varit lite fukt." För det syntes tydligen på någon "fukt-avslöjar" frej på batteriet. Dock syntes det inget på den andra grejen i själva telefonen så hon sa att vi bara skulle byta batteriet och sen skicka den. Men att om de hittade fukt i själva telefonen så skulle det inte gå på garantin.. hmm. Detta bådar inte gott, vi vet ju alla att det finns en "liten" risk att det är fukt i den. Jag menar toastolen, kom igen Lina! -.-'

Dock kunde vi inte lämna in den idag för hon hade inga lånetelefoner för tillfället, men hon skulle få in en imorgon så vi ska dit då igen.

Angående nationella provet i svenska idag (uppsatsen) så gick det verkligen dåligt. Jag vet att jag vill bli författare och att skriva borde vara min grej. Men på skolan är det verkligen inte det, och min svenska lärare har till och med påpekat det en gång. Att jag skriver så mycket bättre hemma jämfört med på skolan.. känns ju bra.
Och till alla er som sa idag att det inte gick så dåligt som jag tror att det gjorde, och att "du kommer ju ändå få mvg" Det spelar ingen roll, jag vill att ni ska fatta att jag inte är något underbarn. Jag kan misslyckas! Alla kan misslyckas! Och jag är långt ifrån perfekt! Så snälla, sluta tro att jag inte kan göra dåligt ifrån mej någon gång, det kan jag.

Nu tänker jag faktiskt gå och lägga mej, chockerande jag vet. Men jag har ju bestämt nu att jag måste sova mer, och nu har jag börjat med det. Man flyttar det lite åt gången, istället för att lägga sej vid 01.00 så lägger man sej före 00.00. Det är en bra början.

Sov gott så hörs vi imorgon.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback