WHY!!!?? (tänk er en väldigt desperat människa på sina bara knän med händerna mot himmelen så blir mitt "skämt" väldigt lyckat :D)


Gick och la mig någon gång runt 10. Hade inga problem med att somna (brukar inte ha det när jag är trött, haha kul..) men såklart... när man behöver sova mest, för att man håller på att bli sjuk och för att man är helt slut i kroppen. Då kommer mardrömmarna tillbaka. Great -.-' 

Jaha, and now what?
Har typ redan tittat på en miljard youtube klipp med "smosh" och "KurtHugoSchneider". Kollat på alla McFly klipp jag gillar, även de jag inte gillar (de är inte speciellt många), tittat på veckans avsnitt av one tree hill och gossip girl igen. Och lyssnat på väldigt mycket the script. Älskar deras nya skiva! :D 

Är förälskad i den här delen av låten "exit wounds"

"And I hurt so bad that I search my skin
For the entry point, where love went in
And ricocheted and bounced around
And left a hole when you walked out

I'm falling through the doors of the emergency room
Can anybody help me with these exit wounds
I don't know how much more love, this heart can lose
And I'm dying, dying from these exit wounds"

The Script – Science & Faith - Titta! En spotify länk :D 



Och jag vill ha den här:


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback