Stressad stackars tonåring.

Har inte haft tid att varken blogga eller facebooka (fult!!!!!) idag. Hade datorkunskap, gick igenom massa grejer som vi har prov på nästa torsdag! Sen på webbdesignen satt jag mest och skrattade deprimerat/hysteriskt åt hur förtvivlade vi såg ut. 
Vanja sitter och ser väldigt förtvivlad ut och klämmer ur sig saker som "men nu blev den ju inte så hög som jag skrev!" "men hur gör jag en div-box då?" Emelie sitter och ser minst lika förtvivlad ut och säger saker som "men jag vill ju inte ha bort fågeln! Jag vill ha bort det runt fågeln!" "Nej men nu blev ju bakgrunden vit! Det ska ju inte vara någon bakgrund!" och jag sitter mest och vill gråta och klämmer även jag ur mig förtvivlade meningar som "men hallå, hur gör jag bakgrunden svart då!" och "Men ahh! Halva "bannern" kan ju inte ligga i "center" antingen hela, eller inte alls! Det här är inte okej!" Ja, webbdesign kan ju vara väldigt...underhållande. Men det är inte bra för min mentala hälsa.

Ska jag vara ärlig har jag inte tid att skriva det här inlägget egentligen. Men jag gör det ändå. Det blir ett långt nu. Istället för många korta. Jag ursäktar mig. Men jag har inte tid med det här. 

Imorgon har vi det sista (stort dessutom) provet i Naturkunskap A, alltså ett VIKTIGT prov. Och jag vet inte ens vad kapitlet handlar om..
Imorgon ska jag vara guide på öppet hus (det har jag egentligen inte heller tid med) 

På måndag har vi tydligen engelska läxa.. var ju hemma förra lektionen. Så jag vet inte liksom.

Är ledig på tisdag. Yeah right, ledig in my ass.

På onsdag har vi samhällskunskaps prov. 

På torsdag har vi datorkunskaps prov. (och sen den där ROLIGA webbdesignen också) 

På fredag har vi italienska prov. Och inlämning av en stor jobbig klimat påverkan hemuppgift för naturkunskapen (den ska nog egentligen vara klar imorgon, men det är bara för oss stackars F1:or att inse att det är omänskligt om man är klar då) 

Veckan efter det vill jag inte tänka på. Säkert massa jobbiga saker där med. Det enda jag vet är att vi har TERMINSprov i matte (på våran LEDIGA dag) alltså prov på allt vi har gjort so far. Great -.- 
Och sen på torsdagen är det inlämning av webbdesignen. Som är boven i det här dramat. Okej, visst vi kanske inte har omänskligt mycket att göra tänker ni. Men det är för att jag inte har påpekat vad den där webbdesignen går ut på. Vi ska designa en hel webbsida. Med minst 5 sidor. Alltså typ "startsida" "om" "bilder" ni fattar.. och detta tar sin lilla tid ska jag tala om för er.

Jag borde nog ägna varenda vakna minut till den uppgiften. Annars är jag KÖRD! Har knappt börjat med själva layouten. Har fullt upp med att redigera bilder till sidan i photoshop (som jag inte ens kan med) Ingenting samarbetar och tiden rinner iväg. Jag orkar inte ens tänka på det. Och inte nog med det så måste man ju plugga till allt det där andra också. Mitt i allting. 

Men nej, jag tänker inte bryta ihop (bara lite tillfälligt) 
Nu ska jag städa mitt tv-bord, sen tänker jag ligga i hårdplugg fram till Robinson (som jag egentligen inte har tid att titta på,) 

Intressant inlägg. Nej. Nu ska jag ta tag i livet.

Var till skolsköterskan med min rygg idag. Har nu fixat en tid hos en sjukgymnast som ska kolla på min rygg, dock i januari.. hehe.

Mycket text, lite bilder. Så bara för att:


Jag fryser för det är KALLT ute nu, och jag har ingen mössa. Saknar min "Åke" mössa.

Kommentarer
Postat av: erika

herregud har vi sådär mycket? HOPPSAN

2010-12-02 @ 17:48:29
URL: http://percepteur.blogg.se/
Postat av: Vanja

Men samhällskunskapsprovet är ju inte på onsdag... Du kanske vet det egentligen men skrev till det för att det skulle låta mer, det hade jag gjort (hehe) men ifall du inte vet det så känns det som om jag borde säga det! ;)

2010-12-02 @ 18:30:41
URL: http://lillaajja.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback