Rubrik brukar folk kalla det.

Hej Hej, jag har ont i halsen och på tisdag åker jag till Östersund och skaffar mig parasitmagsjuka. Typ.
Nej, men jag ska till tandläkaren och Tomas ska hem till sig och lämna lite grejer och så har man ju en julklapp kvar att köpa också. Men paranoid som man är så kommer man väl lyckas få magsjuka på de där stackars timmarna också. Vore ju rätt typsikt mig om vi säger så.

Det är lite komiskt hur lite det finns att göra här när man har en kompis och som dessutom inte är hemma. Jo, då tycker man att man har uträttat mycket om man följer med brorsan på ICA för att inhandla marsansås som pappa bad om liksom. Nu lyssnar jag på musik, äter frukost och funderar på att titta på en film till. Ja, varför inte?

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback