Planer för lovet

Ja, vad har jag tänkt spendera mitt lov med att göra egentligen? Absolut ingenting. Men nu har jag bestämt mig för något. Förutom att vara med Anna och umgås med familjen och så. Så ska jag titta på så många filmer jag bara kan. Helst filmer jag inte har sett. Det är bra Lina. Då gör man i alla fall något liksom. Utökar helt enkelt mitt "jag är en filmnörd" och försöker titta på filmer som man borde ha sett. Det kommer ju dessutom bli roligt :) 

Räkna med en sån där jobbig lista på alla filmer jag har sett sen också :D (för jag kommer antagligen inte ha något roligare för mig än att skriva än sån heller..)


Synd att man inte har mer pengar också. Då skulle jag definitivt utöka min filmsamling :D

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback