Jag har köpt en orange kalender

Sitter på mammas jobb. Tog mig tiden att gå ut på Sveg i tolv minus (det tog en halvtimme) Gick på bokhandeln och köpte en ny kalender. Sen sa mamma att vi ska åka till stugan när hon slutar, fram och tillbaka bara, men vi ska äta på trapper :) Me like! Plankstek here I come! (jag kommer ju faktiskt inte få någon på min födelsedag)
Så då kan jag ju sitta kvar här tills hon slutar om 20 min och åka med henne hem ;)

Mamma tyckte att min nya mössa var fin, skulle ju kunna säga att det är secondhand, det brukade vara Annas, fick den i julklapp! :D Tur, för den ville jag ha :D

Tänkte knäppa en ego bild nyss, kom sen på att mamma inte har någon webbcamera på sitt jobb :P
Snor en från facebook istället:


Så ser min mössa ut :)

Några gamla bilder jag hittade på mammas dator:

En bild på Nilen - skill av mig att få med korken också.


Titta vilken ren luft de har i Kairo.

(Ja, jag kanske hittade bilderna från när vi var i Egypten nu)


Verkade som att bevattningskanalerna är ungefär lika rena.


Titta, där är ju jag ;)

Nej, nu tänker jag köra settera. För det funkar ju inte på min mac. (skitdator, nej jag skrev inte det där)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback