Jag äter en clementin så länge.

Jag orkar inte bry mig om att det finns tre olika perspektiv på hållbar utveckling! Jag skiter i vilka som är naturens spelregler och jag vill inte lära mig massa grejs om kretsloppssamhällets 5 byggstenar. JAG BRYR MIG INTE!

Vet ni vad jag bryr mig om? 
Jo, att Svendsen antagligen kommer att vinna dagens skidskytte distans, att Björndalen antagligen kommer bli tvåa. Att Norrmännen alltid är bättre än oss svenskar och att de jag hejar på nästan alltid kommer på pallen (jag hejar på norge i herrarnas skidskytte) Det bryr jag mig om. Inte några jävla atomer som blir molekyler och sen bryts ner eller vad det stod. Jag orkar inte bry mig helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Vanja

svar: Haha, joo men jag kom på att det är mycket bättre om vi äter middag på din födelsedag! Jag ska ju fira med familjen på min födelsedag :P Så vi går och äter middag och firar oss alla tre! :D

2010-12-02 @ 19:28:44
URL: http://lillaajja.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback