Inget kan stoppa mig när jag bara rullar fram.

Känner att jag har åstadkommit saker idag faktiskt. Kom i tid till skolan. Skrev ut bokningsbekräftelsen för flyget imorgon. Och lämnade precis in min webbsida! :D Och jag blev faktiskt ganska nöjd också! :D Livet rullar på.

Nu har jag bara miljöuppgiften kvar och sen är jag FRI från skolarbete till min födelsedag (great att vi börjar då, verkligen -.-) 

Nu håller Emelie på att bryta ihop bredvid och jag känner mig mest lättad :) Haha. Förlåt, Emelie. 

Nej, nu ska jag blogga på skolbloggen och sen ska jag antagligen få äran att hjälpa Emelie. Det gör jag så gärna så ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack kära kamrat!

2010-12-16 @ 16:27:32
URL: http://stjopid.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback