God morgon lördag

14.05 är det skidskytte som gäller. 

Jag är helt slut i kroppen, min hals samarbetar inte och det hörs nog lite på min röst antar jag. Har ju inte någon att prata med just nu så vad vet jag. Kan ju prata med mig själv dock, så märks det liksom ;)

Skulle ha spenderat dagen på/i (vad man nu säger) Vaxholm med Vanja och Emelie, julmarknad och sen efter det skulle eftermiddagen/kvällen ha spenderats hemma hos Vanja med Emelie och några av Vanjas kompisar som vi inte har träffat. Men nu har Vanja gått och sjukat ner sig. Feber och så vidare. Inte bra. Det var ju lite tråkigt för jag hade sett fram emot att få träffa hennes andra kompisar. Men det blir väl en annan gång istället då :P
Krya på dig i alla fall kompis!!!! 


Nej, nu frukost. Ska försöka göra lite på webbdesignen sen också. Före och efter skidskyttet alltså.. och naturkunskapen måste jag nog också göra. Blä. Rolig helg det här gick och blev.
Lördag: Plugg, skidskytte, plugg.
Söndag: Skidskytte, plugg, skidskytte, plugg,

Men jag överlever nog :P


Oj, hjälp vad pigg man kan se ut.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback