En dag, och jag saknar redan ljudet av nattbussen som kör förbi utanför.

Anna är i sundsvall och jag är lite smått uttråkad. Undra var Malin och Tomas tog vägen? Har en liten gissning, men jag är inte säker. Kanske skriver ett sms och frågar ;) 

Tittade på julkalendern nyss, och en film. Undra vad man ska göra nu då?
Jag behöver inte plugga, lite synd. Kanske slå in Malins julklapp? Ja, varför inte. Men då måste jag ju leta reda på en låda.. Gör nog det. Och sen kollar jag nog på en film till. Undra hur länge mamma och pappa jobbar? Hoppas att de inte jobbar sååååå länge. Tror det var till tre. Men vem vet.

Tomas skrev att de skulle komma hem snart. Det var ju trevligt i alla fall :)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback