Bildbomb! Nej, Lina sånt får man faktiskt inte skämta om.

Idag efter matteprovet åkte jag och Emelie in till huvudstaden fram och tillbaka sen åkte vi till Vaxholm för att byta julklappar med Vanji Panji :) 

Här kommer lite bilder från då och nu:

Slå in Vanjas julklapp:






Åka hem till Vanja:

Man måste böja! (internskämt)



Sen blev det lilla julafton och vi bestämde oss även för att öppna paketen! Trots att det inte är julafton ;) 


De fina paketen jag fick av Emelie och Vanja :)


Emelie öppnar sin julklapp från mig och Vanja. Hon fick en Michael Jackson bok som hon ville ha :)


Öppnar en av mina julkappar från Emelie och Vanja :) (bilder längre ner)


Vanja öppnar sitt paket från mig och Emelie. Hon fick den där nallen, för hon ville ha en sån :) 


Vad jag fick:

En jättesöt robot som jag nu har på min väska :) 
Blev verkligen jätteglad över den!
Lite sjukt dock, jag, Emelie och Vanja har känt varandra i typ 4 och en halv månad. Hur många som jag har känt hur länge som helst vet ens om att jag älskar robotar? :) Haha.


Min andra present var ett halsband med en uggla! :D Älskar det! 
Även här, hur många som känner mig har snappat upp hur mycket jag älskar ugglor? 

TACK! :D 


Och nu ser det ut såhär under min julgran:

Det är något heligt med att ha julklapparna under granen. Så fort man har lagt dem där så blir de lite mer speciella. Juligare. Bättre. Jag vet inte, men jag älskar hur det ser ut också! 
Ser kanske inte så bra ut på bilden, (give it up for Linas mobilkamera liksom) men jag sitter här varje kväll med släckt runt omkring mig förutom granen och myser för att det ser så trevligt ut :) 

Men nej, nu tänker jag gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: pappsen

MEN!!! De e förbjudet att öppna julklappar i förtid

2010-12-16 @ 09:46:02

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback