Tisdag.

Idag, ja vad har jag egentligen gjort idag?

Varit på skolan som vanligt. Vi hade svenska, matte, no, engelska och sen skulle vi träffa våra studievägledare på engelska lektionen också. Och jag har fortfarande panik över gymnasievalet, inte lika mycket som igår då jag faktiskt har hittat en linje som jag tycker verkar bra. Men jag vet ju inte om jag ska söka den än, och sen är det ju det där med boende och det som tynger ner min bröstkorg mest är nog det faktum att det är i Täby, (utanför stockholm) vilket betyder typ 50 mil från Elin..

Men vad tror ni om den här linjen?
http://www.tabyenskilda.se/forfattarprogrammet.asp
Verkar den bra?

Kommentarer
Postat av: Mallan

Ja den där linjen verkar väl bra? Jag tror dock inte att det kommer vara jättelätt att komma in där. Sen är det inte svinlätt att få hyfsad bostad i sthlm inom rimligt resavstånd.. Men sök!

2009-09-09 @ 02:07:56

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback