Söndag.

Idag gick jag upp klockan 06.00.
Klockan 07.30 åkte bussen från ip. Jag somnade på en gång, i bussen alltså ;) Och sen kom vi fram till frösön någongång runt 10 tror jag..?

Vi skulle spela dubbelmatch mot frösön, den första slutade 5 - 1 till dom, den andra 7 - 2, till dom...

Jag tror att alla hade en dålig dag, jag hade i alla fall en extremt värdelös dag.

Och nu ikväll har jag suttit och tittat på lite gymnasium, och jag blir snart djupt deprimerad. Jag förstår ingenting, jag tror att jag bryter ihop. Jag som hade bestämt mej, jag visste vad jag ville söka, var jag ville söka, hur många poäng jag behövde och hela biten. Och nu vet jag inte alls om jag vill gå det längre.

Varför måste jag alltid ändra mej när jag har besämt mej för något!??? SERIÖST!

Kommentarer
Postat av: Malin Palin

Well, du vet vem du ska fråga om du har funderingar. Jag misstänker att jag är den enda du känner som faktiskt pluggat gymnasie, folkhögskola och högskola. Det är inte så jobbigt som man kan tro och helt ärligt så tycker jag personligen att lärarna och syon brukar förstora det där gymnasievalet alldeles för mycket. Man kan välja om och till och göra massa skumma grejer. så oroa dig inte speciellt för det. Men ja. Ring om du undrar något. Aight?

2009-09-07 @ 12:21:13

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback