Sjuk..igen

Har inte skrivit på ett tag, jag ber om ursäkt.

Men jag är sjuk igen. Det var kanske inte världens bästa idé att vara med på gympan innan jag blev riktigt frisk, men jag ville verkligen inte ligga jätte mycket efter. Så först sprang jag runt i skogen en hel lektion (orientering) efter det blev jag sämre i min hals, och jag började snora igen. Sen igår så hade vi orientering hela eftermiddagen på skidstadion. När jag kom hem från skolan så la jag mej i sängen, somnade. Pappa väckte mej en och en halv timme senare, jag åt middag, la mej i sängen, somnade. Mamma väckte mej två timmar senare för att idol började (tack). Kollade på idol, tittade på Twilight, la mej i sängen (23.30), somnade.
Och nu är det inte så att jag bara var allmänt trött igår, jag hade JÄTTE ont i halsen, jag snorade hela tiden och jag hade feber. Jag har fortfarnde ont i halsen, jag hostar verkligen hela tiden, fråga Elin, jag snorar och jag har feber. Men Jennifer kommer imorgon och då ska jag, Elin och Jennifer ha tjejhelg hemma hos mej, så jag vägrar vara sjuk. Där har vi anledningen till varför jag var på skolan idag, för jag tänker inte erkänna att jag borde ligga och dega i sängen.

Så, som sagt, ni får ursäkta om jag inte har skrivit, men jag har ju mått bättre liksom.

Vad har jag gjort efter skolan idag då?

Sovit (japp, jag gjorde det igen) pluggat med Elin (som fick äran att väcka mej) kollat på idol, spelat zynt och nu tänker jag faktiskt gå och lägga mej (believe it or not)

Godnatt.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback