Måndag

God morgon! (för nån timme sen)
Idag är jag (som jag skrev igår) hemma från skolan. Vilket är tur eftersom jag ändå hade varit som en zombie idag då jag sov riktgit dåligt inatt.
Gick och la mej vid 1 någonting och kunde inte sova, jag låg och hostade i flera timmar (trodde att jag skulle kvävas där ett tag) så jag tänkte att jag skulle läsa bara för att jag ändå inte kunde sova. Det gick inte, för jag var ju jätte trött. Men jag kunde verkligen inte sluta hosta (det kan jag fortfarande inte). Runt 4 gav jag upp och gick ut i köket och fixade en STOR mugg med varm oboy, efter det så hade jag ett host uppehåll på typ 10 minuter och då lyckades jag somna. Dock vaknade jag ca 5 gånger under natten för att jag höll på att kvävas av hostningar.

Aja, nu är jag uppe i alla fall.

Vad har jag gjort idag då?
Ingenting.

Jag har legat och degat vid tv:n i stort sett hela dagen. Fast jag tog en dusch också.
Ikväll ska nog jag och Elin plugga, fast vi får se om jag orkar det för jag är så sjukt trött. Jag tror att jag ska försöka lägga mej tidigt ikväll, typ, direkt efter idol. Vi får se.

Nu ska jag kolla på Wild child (jag fastnade för den bara för att han är så snygg)

Cee you.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback