Lunchtime

Tjoho, nu sitter jag här och käkar lunch. Mysigt, med mej själv... (det hade ju kunnat vara mysigare)

Om typ några minuter kommer antagligen mina föräldrar hem och då måste jag stänga av musik (eller ta på mej hörlurar) det var ju mindre mysigt. Så jag passar på att spela på högsta volym nu medans jag kan ;)

Ja, vi har alltså lång lunch idag. 1 och en halv timme så då lånade jag Mys cykel (Danke schön) och cyklade hem. När jag kom hem så slog det mej att jag inte visste vad jag skulle äta, oboy och macka, kul liksom? Så då kände jag mej riktigt händig och LAGADE faktiskt MAT!

 

Det var godare än det ser ut ;)
Pasta, ärt- och skinksås (Y)
Bra Lina!

Nej nu ska jag kolla på Robin Hood.

Ha det bäst.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback