Lättäcklade läsare varnas ;)

Ja vi älskar ju alla att vara sjuka!

Man hostar så att man håller på att kvävas, springer till badrummet och spottar ut det där "jätte mysiga" varet som ni alla nog har upplevt någongång. Pallrar sej tillbaka till soffan. Nyser oavsiktligt och sätter automatiskt upp handen mot näsan, handen full med snor. Mys. Snyta sej, tvätta händerna. Hosta, känna smärtan, ta en halstablett. Och så där har min dag hakat upp sej tror jag.

Jag börjar helt seriöst lessna på det här nu, jag mår sämre nu än vad jag gjorde imorse. Och imorgon ska jag åka till Piteå eftersom min syster fyller år imorgon. Yay, typ 70 mil (om inte längre) i en bil, undra hur mycket papper med snor det kommer att ligga på golvet i baksätet när vi kommer fram, eller hur mycket bakterier det kommer att vara i bilen?? Pappa smittade mamma, mamma smittade mej och nu kommer väl jag smitta Tomas (som måste sitta bredvid mej i bilen) eller Malin när vi väl kommer fram...

Jag hatar att vara förkyld.. -.-'

Fuck, nu nös jag. Och som sagt, handen mot näsan, smart drag Lina.....


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback