Helg = sovmorgon. Vilken del är det som är så svår att förstå?

Som ni kanske vet, på grund av mitt totalt ointressanta och osammanhängande inlägg inatt/imorse, så kunde jag inte sova igår. Somnade vid halv 5, och klockan 9 väcker mamma mej. Då är det tydligen frukost. Och sen har vi bakat massa saker med äpple i sedan dess. (som ni kanske förstår är jag inte precis på topp idag, då jag sovit dåligt) Om ni undrar varför vi bakar äppelgrejs hela tiden så är det för att vi nyss plockade alla äpplen från vårat äppelträd, och eftersom att ingen i våran familj är någon "äppelslukare" så måste vi göra något med dem innan de blir förstörda.

Ikväll kommer pappa hem från Stockholm. Om jag inte har skrivit det redan så har han ju varit och spelat på ålandsfärjan i helgen. Hoppas att han har köpt något till mej (jag önskade mej maltesers xD)

Nu ska jag kolla på Gossip girl, seriöst det känns som om jag gör det hela tiden nu mera.

Ha det.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

maltesers är fööör gott! speciellt glassen

2009-09-20 @ 15:15:57
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hejdär :) Haft en bra dag ?

2009-09-20 @ 19:36:11
URL: http://haidis.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback